Uiteraard doen wij ons uiterste best om u zo goed en en zo prettig mogelijk te helpen. En vinden het jammer als u onverhoopt niet tevreden bent.
Indien u een klacht heeft over de behandeling of de gang van zaken binnen de praktijk, dan nodigen wij u uit om dit met ons te bespreken.
Alle klachten worden serieus genomen. Op de praktijk is een klachtenformulier aanwezig dat u alleen of samen met de assistente in kunt vullen. In de regel wordt er dan binnen 2 werkdagen contact met u opgenomen door de klachtencoördinator. Die zal zo nodig een afspraak met u maken om de klacht verder met u doorspreken en samen met u naar een oplossing te zoeken.
Zo nodig zal er met de betreffende werknemers worden geëvalueerd en bepaald welke acties er nodig zijn.
Tenslotte zal dit - indien gewenst - naar u worden teruggekoppeld.
Wanneer de klachtafhandeling niet naar wens is verlopen, dan kunt u zich wenden tot de onafhankelijke klachtencommissie van DOKH, waar wij bij zijn aangesloten.
Meer informatie hierover leest u in deze brochure.