Dit jaar zullen de griep- en pneumococcenvaccinaties op donderdag 24 oktober worden gegeven. Diegenen die in aanmerking komen voor deze vaccinaties zullen eind september, begin oktober een brief ontvangen met daarin de uitnodiging.

De sluitingsdagen voor 2024-2025 zijn grotendeels bekend, waarneming binnen vakantieperiodes door de praktijk van dokter Huijbens, eventuele overige dagen gezamenlijk door alle praktijken in Krommenie.

Wij zijn gesloten voor nieuwe inschrijvingen, wilt u zich toch inschrijven? Houd dan deze website in de gaten, zodra wij weer ruimte hebben om nieuwe patiënten in te schrijven zullen wij dat hier aangeven.

Op dit moment hebben wij een vacature voor een doktersassistent om ons team compleet te maken. Ben je gediplomeerd doktersassistente en lijkt het je leuk om 2-3 dagen bij ons te komen werken, neem dan contact op door ons te bellen of een mail te sturen naar: info(at)huisartsenpraktijkkrommenie.nl.

Met trots kunnen wij u mededelen dat wij in 2024 opnieuw NPA-geaccrediteerd zijn.

Een praktijk die het keurmerk van NPA draagt, voldoet aan normen voor de huisartsenzorg. Dit betekent dat u erop kunt vertrouwen dat onze praktijk goed is georganiseerd. Ook betekent het dat de praktijk zich blijft ontwikkelen om u steeds beter te kunnen helpen.

Om beter bereikbaar te zijn hebben we voor onze patienten een digitaal portaal beschikbaar. Dit loopt via mijngezondheid.net. U kunt op deze manier uw dossier inzien, vragen stellen, informatie over diverse ziektebeelden bekijken, nagaan of u met uw klacht naar de dokter toe moet en afspraken maken. Wanneer u zich ook hiervoor bij de apotheek aanmeldt kunt u ook uw medicatie in dit portaal beheren en zo nodig herhalen.